Explicati privind termenii cchoke/fps/loss/latency/ping :
CHOKE :
Apare in momentul cand calculatorul tau trimite prea multe pachete la server pe secunda. De exemplu,daca voi incercati sa trimiteti 100 de pachete / s si serverul accepta doar 40, choke`ul va fi 60 si practic va fi imposibil sa jucati, de aceea majoritatea serverelor sunt configurate in asa fel incat pot satisface aceasta cerinta.
De asemenea, configuratia pc`ului vostru poate cauza si contribui la choke. Un pc cu o configuratie slaba sau cu setari de joc slab configurate,poate cauza o grama de probleme.
FPS :
Afiseaza cate frame`uri pe secunda este capabil calculatorul tau sa afiseze.
Stabilitatea FPS`ului este in functie de buna functionarea a placii video in primul rand, apoi a procesorului si ramilor.
LOSS :
Loss`ul reprezinta pierderea de informatii intre tine si server.
Apare atunci cand placa video sau conexiunea la internet este slaba.
LANTENCY
Numarul de milisecunde in care o informatie ajunge la server.
PING
Numarul de milisecunde in care conexiunea ta ajunge la server, apoi inapoi la jucator.
Intotdeauna ping`ul este mai mare decat latenta (latency) .